طراحی سایت در عظیمیه کرج
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت در عظیمیه کرج از مهم‌ترین روش‌هایی است که مشاغل این ناحیه با به کارگیری آن می‌توانند سوداگری و حرفه خویش را به کل ملت فرمانروایی و حتی فراتر از آن، در سطح کشور معرفی کنند. در منطقه عظیمیه کرج، حرفه‌ها و کسب و کارهای زیاد و متنوعی وجود دارد که هر کدام از این مشاغل برای بهتر دیده شدن و کسب سود اغلب باید برای پیشه خود سایت طراحی کنند.

اما طراحی سایت در عظیمیه چه کمکی می‌تواند به کسب و کارها و مشاغل موجود در این ناحیه کند؟ طراحی سایت چرا لغایت این اندازه مهم است؟ برای طراحی سایت در عظیمیه کرج باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ چگونه بهترین کمپانی طراحی سایت در عظیمیه را می‌توانیم شناسایی کنیم؟

برای راهنمایی بیشتر و تصمیم گیری صحیح و بهتر همشهریانمان تصمیم داریم در این نوشتار به سوالات بالا به طور کامل و جامع استجابت دهیم.

طراحی سایت در عظیمیه کرج
محله عظیمیه کرج، از لحاظ هستی کسب و کارهای مختلف و گوناگون اهمیت بسیار زیادی دارد. در این ناحیه از شهر کرج، شرکت‌های خصوصی و اداره‌های دولتی، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها، مغازه‌ها و بوتیک‌ها، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های بسیاری هستی دارد که هر کدام از این مشاغل برای جذب مشتری و کسب هوده بشتر برای شغل‌ خویش باید تارنما طراحی کنند.

امروزه در شرایطی که اغلب مردم در اینترنت به تعقیب پذیرش سوالات و نیازهای خویش می‌گردند، حضور کسب و کارها در وب به آن‌‌ها این فرصت را می‌دهد لغایت کاربران زیادی را به سمت فرآورده یا خدمت خویش هدایت کنند.

طراحی سایت به مشاغلی که در عظیمیه کرج قرار دارند این امکان را می‌دهد تا گستره خدمات رسانی یا فروش محصولاتشان را از این منطقه جغرافیایی که در آن ساکن هستند، فراتر ببرند و مشتریان زیادی را نه تنها در سطح ایالت البرز بلکه استان‌های دیگر را نیز جذب کنند.

برای مثال، تصور کنید شما صاحب یک فروشگاه البسه زنانه در ناحیه عظیمیه کرج هستید، کاربری که در این منطقه سکونت دارد، برای خرید محصول مورد احتیاج خویش عبارت «مغازه پوشاک زنانه در عظیمیه» را سرچ می‌کند، اگر شما وبسایتی نداشته باشید بسهولت یک کلیک مشتری فرآورده خویش را از دست می‌دهید. ولی اگر یک وب سایت اختصاصی داشته باشید که به صورت بنیادی راهبرد سئو محلی بر روی آن پیاده شده باشد به راحتی می‌توانید بیشتر مشتریان آن برزن را از طریق تارنما خویش جذب کنید.

سئو محلی چه تاثیری بر طراحی سایت در عظیمیه دارد؟
سئو (Search Engine Optimization) بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو، به گردآور راهکارهایی گفته می‌شود که با به کارگیری آن‌ها سایت شما جزو نتایج اول جست و جو گوگل نمایش دیتا می‌شود. سئو سایت فرایندی است که به موتورهای جست و جو کمک می‌کند الی گویه کار و جنبش سایت شما را شناسایی کنند و بر طبق آن کاربرانی را که عبارت کلیدی مربوط به کار و جنبش شما را سرچ می‌کنند به سایتتان هدایت کند.

به زبان ساده‌تر سئو سایت یعنی مجموعه اقداماتی که ترافیک و بازدید وبسایت شما را بیشتر می‌کند.

سئو محلی در عظیمیه کرج

سئو محلی یکی از زیرمجموعه‌های سئو است. اگر شما یک فروشگاه یا مغازه فیزیکی دارید، سئو محلی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بر روی وبسایت خویش انجام بدهید. چرا که بیشترین سرچ‌ها به صورت محلی سپریدن می‌شوند. به این معنا که مردم به دنبال خدمات و محصولات نزدیک محل زندگی خویش هستند. برای مثال: فردی که در عظیمیه حیات می‌کند، برای سفارش غذای خویش به پیگیری رستورانی تقریبا محل حیات خود می‌گردند. یا مردم برای خرید البسه به دنبال بهترین و تقریبا ترین فروشگاه به محل سکونت خویش هستند. یومیه هزاران جست و جو به صورت محلی چهره می‌گیرد که کسب و کارها بسهولت می‌توانند از این فرصت کاربرد و فایده زیادی را کسب کنند.

سایت شما باید به خوبی برای جست و جوهای محلی بهینه شده باشد. تصور کنید کسی که در عظیمیه کرج حیات می‌کند برای سفارش غذای خویش به سراغ رستوران‌های ناحیه مهرشهر یا گلشهر نمی‌رود، طبیعتا به تعقیب رستورانی در این ناحیه است. حال که اگر اطلاعاتی کاربردی از شما در فضای وب موجود نباشد، شما مشتریانی را که می‌توانستید از راه سرچ محلی به دست بیاورید به راحتی از دست می‌دهید.

فاکتورهای مهم سئو محلی
برای بهینه سازی محلی سایت خود، در اولین قدم باید:

محل ریزبین کسب و کار خود را در نقشه گوگل یا گوگل مپ مشخص کنید.
در مرحله بعدی باید یک اسلایدر سئو محلی برای سایت خویش صحیح کنید. در این اسلایدر باید عکس‌های باکیفیتی از محل پیشه یا کسب و کار خود پیمان دهید.
در سایت خویش از کلمه‌های کلیدی که نشانه دهنده موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما هستد استفاده کنید
شماره تلفن محل پیشه خود را با کد شهر در سایت ثبت کنید
انواع طراحی سایت‌های کاربردی در عظیمیه کرج
طراحی سایت، به تناسب گونه کسب و کار، منظور و چشمداشت شما، می‌تواند به گونه ها مختلفی دسته شود. معمول‌ترین گونه طراحی سایت، طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. خرج طراحی سایت با وردپرس ارزان‌تر از خرج طراحی سایت با کد نویسی است. در طراحی سایت با وردپرس برای به روز رسانی و ایجاد تغییرات و آپدیت سایت، نیازی به کدنویسی اختصاصی نیست. در صورتی که اگر شما سایت خود را به کدنویسی طراحی کرده باشید برای برپایی کوچک‌ترین تغییر نیاز است که کدنویسی کنید.

سفارش طراحی سایت با وردپرس بهترین انتخاب برای ساخت سایت برای کسب و کارهاست. در عظیمیه کرج نیز با پروا به منظور شما از ساخت سایت، می‌توانید طراحی سایت وردپرسی را سفارش دهید.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی
یکی از بیشترین درخواست‌های سفارش طراحی سایت، سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس است. طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی ویژه تمام کسب و کارهایی است که می‌خواهند از راه سایت، فرآورده یا خدمتی را به فروش برسانند. این نوع طراحی سایت مناسب همگی کسب و کارهای منطقه عظیمیه کرج است، که تصمیم دارند با به کارگیری سایت، محصولی را به فروش برسانند.

طراحی سایت فروشگاهی در عظیمیه

پس با این تعریف، طراحی سایت فروشگاهی برای همگی فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها و دیگر کسب و کارهای ساکن در عظیمیه مهم است.

فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید یا به یک سوداگری خرد کارگماری داشته باشید، در هر صورت طراحی سایت فروشگاهی و سئو محلی سایت مایه می‌شود که به راحتی در نتایج جست و جوهای محلی بالا بیایید.

سفارش طراحی سایت اداری و سازمانی
مهم‌ترین سازمان‌ها و ادارت کرج در ناحیه عظیمیه قرار دارند. این ادارات برای راحتی ارباب رجوع و در ضمن کم شدن حجم شغل خود و دسترسی راحت باید طراحی سایت سازمانی یا اداری داشته باشند. با طراحی سایت اداری شما می‌توانید:

سازمان یا گردانیدن خود را معرفی کنید
از عملکرد سازمان خویش به مردم گزارش ارائه دهید
اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های عمومی را به آگاهی عموم برسانید
بخش‌های مختلف گردانیدن را به تفضیل به ملت شناسایی کنید
سیستم وابستگی مستقیم با مراجعه کننده و ارباب رجوع طراحی کنید
سیستم نظرسنجی طراحی کنید و نگرش مراجعه کنندگان درباره شیوه رفتار کارمندان را جمع آوری کنید.
سفارش طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی گرد از مهم‌ترین قدم‌ها در راه برندسازی شرکت‌‌ها است. شرکت‌ها با طراحی سایت برای برند و تجارت خویش در فضای وب برای خود یک دفتر کاری جاسازی می‌کنند. که در این دفتر مجازی می‌توانند با مشتریان و مراجعه کنندگان خود 24 ساعته، بدون واسطه در وابستگی باشند.

کاربران با رویت سایت شرکتی شما، می‌توانند حرفه و کمپانی شما را داوری کنند. پس طراحی سایت حرفه ای شرکتی زیاد مهم است.

در یک سایت شرکتی، باید لوگو، نمونه کارها، برندهایی که به آن‌ها همکاری کرده‌اند،گالری،اخبار مربوط به کسب و کار، اطلاعات تماس و آدرس کمپانی قرار دیتا شود.

سفارش طراحی سایت پزشکی
چندین مطب و کلینیک پزشکی در منطقه عظیمیه پیمان دارند. طیف خدمات درمانی که در این ناحیه از کرج قرار دارد بسیار گسترده است: از کلینیک دندان پزشکی و پوست و مو گرفته الی کلینیک دامپزشکی در این ناحیه استقرار دارند.

طراحی سایت پزشکی در عظیمیه

با طراحی سایت پزشکی، بیماران بدون مراجعه حضوری به مطب‌ها می‌توانند وقت ویزیت یا مشاوره درمانی بگیرند. طراحی سایت پزشکی، تاسیس یک شعبه از مطب در فضای اینترنت است.

امکانات طراحی سایت پزشکی:

امکان ساختن پرونده پزشکی الکترونیک
نوبت دهی آنلاین
مشاهده رزومه پزشک
قرار دادن مقالات و پژوهش‌های پزشک
بازتاب رضایت مشتری
سوالات متداول
شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت در عظیمیه
با افزایش بیچارگی به تجارت الکترونیک شرکت‌های سرویس دهنده خدمات الکترونیک در سطح کشور افزایش یافته‌اند. فرمانروایی البرز نیز از این قاعده مستثنا نیست. شرکت‌های طراحی سایت زیادی در شهر کرج هستی دارد. در نگاه نخست وجود تعداد زیادی از شرکت‌های طراحی سایت در کرج ، نیرو انتخاب ما را افزایش می‌دهد، ولی آنچه اهمیت دارد کمیت کمپانی طراحی سایت در ایالت البرز و شهر کرج نیست، پیدا کردن یک شرکت خوب و حرفه ای طراحی سایت در کرج است.

شناسایی کمپانی خوب و حرفه ای در گویه طراحی وب و درخواست سفارش طراحی سایت به آن کمپانی می‌تواند سوداگری شما را دگرگون کند. متعلق به طرف نیز اگر پروژه طراحی سایت خویش را به شرکتی بسپاریم که توانایی لازم برای این کار را نداشته باشد ممکن است ضررهای غیر قابل جبرانی را به کسب و کار شما بزند. به همین علت باید برای پیدا کردن یک شرکت یا تیم خوب و چیره دست طراحی سایت دقت زیادی کنید و نکات زیر را در نظر بگیرید:

بررسی وبسایت شرکت
وبسایت یک شرکت، شناسنامه و معرف آن سوداگری است. این وضوع درباره شرکت‌های طراحی سایت نیز صدق می‌کند. اثناء تصمیم گیری برای سپردن یک پروژه به شرکتی در ابتدای امر حتما باید سایت آن کمپانی را به طور کامل رسیدگی کنیم.

طراحی سایت در آزادگان کرج_ بررسی سایت شرکت

وبسایت شرکتی که ادعا می‌کند در گویه طراحی سایت حرفی برای گفتن دارد باید اصولی طراحی شده باشد. مثلا نمی‌شود به شرکتی در مقوله طراحی سایت اعتماد کرد که صفحات وبسایتش دیر بالا می‌آیند یا شرکتی که ادعا می‌کند سئو شغل است اما در نتایج صفحات پنجم و ششم سرچ گوگل است!

بررسی تیم آن شرکت
در مرحله نخست حتما باید رسیدگی کنید که آن شرکتی که هدف دارید پروژه طراحی سایت خود را به آن‌ها تحویل دهید هستی بیگانه دارد یا خیر! احضار این جمله شدنی است کمی تعجب برانگیز باشد. ولی اگر یک شرکت را صرفا در اینترنت پیدا کرده باشید و بدون رسیدگی کامل به آن اعتماد کنید شدنی است گیر شرکت‌های صوری و تقلبی بیوفتید و سرتان کلاه گذاشته شود.

در چند سال اخیر باتوجه به رونق موقعیت شغلی طراحی سایت، افرادی پیدا شده‌اند که با تاسیس یک وبسایت ادعا می‌کنند که یک تیم و یا یک کمپانی چیره دست طراحی سایت هستند و با تبلیغات بسیار در سایت‌ها پروژه و سفارش طراحی سایت می‌گیرند و بعد از اخذ پول از مشتری دیگر پاسخگو نیستند. یا اینکه اگر سایتی را طراحی کنند کیفیت مطلوبی برای شما نخواهد داشت و یا حتی ممکن است سایتی همانند شرکت‌های کبیر طراحی سایت برای کلاهبرداری و سواستفاده از برند طراحی کنند.

برای به دست کم رسیدن این گونه کلاهبرداری‌ها، شما حتما باید برای طراحی سایت بررسی کنید و ببیند آیا آن شرکت، شرکتی راستین است یا نه. برای این شغل می‌توانید به چهره حضوری به دفتر کمپانی طراحی سایت راز بزنید.

یک طراح سایت استخدام نماییم یا سراغ شرکت‌های طراحی سایت برویم؟
هزینه استخدام یک نفر به عنوان طراح طراحی وب سایت در کرج آوش تک سایت شدنی است هزینه‌های زیادی را به مجموعه کسب و کار شما تحمیل کند. از طرفی استخدام فریلنسر نیز ممکن است پاسخگوی تمام نیازهای شما زا طراحی سایت نباشد. زیرا طراحی سایت دربایستن به یکسری مهرات‌های تخصصی دارد که ممکن است یک تن به انفرادی همگی این مهارت‌ها را دارا نباشد. پیشنهاد ما به شما این است که برای کمتر شدن خرج خود و اطمینان از حمایت خدمات به سراغ یک شرکت با پیشینه طراحی سایت بروید.

طراحی سایت در عظیمیه با آوش تک
شرکت آوش تک یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در کرج است. ما در آوش تک یک تیم حرفه‌ای و تخصصصی برای تمامی مراحل باره نیاز طراحی وب سایت، از طراحی سایت و گرافیک سایت گرفته لغایت سئو سایت و فرآوری محتوا، در اختیار داریم که می‌توانند همگی نیازهای این پهنه را برای کسب و کار شما تامین کنند.

جلسات مشاوره طراحی سایت و سئو آوش تک
در جلسات مشاوره طراحی سایت شما کسب و کار یا حرفه خود را به تیم طراحی سایت معرفی می‌کنید و انتظارات خویش را از داشتن سایت می‌گویید. پیش از طراحی سایت، تیم فنی آوش تک سوداگری شما را آنالیز و موارد گوناگون مربوط به پیشه شما را بررسی می‌کند الی بتواند کاربردی‌ترین نکات و ایده‌ها را برای طراحی سایت و به نتیجه رسیدن سوداگری شما در گزین کردن داشته باشد. هم‌چنین آوش تک برای همگی مراحل تبلیغات و بازاریابی مدرن کسب و کارها جلسه مشاره رایگان دارد:

مشاوره مجانی سئو
مشاوره مجانی طراحی سایت
مشاوره رایگان بازاریابی
مشاوره رایگان آوش تک

در درازا جلسه مشاوره هدف و خواسته شما از حضور در فضای وب، جامعه قصد و مخاطبین، رقبا و… معرفی می‌شوند. کل این موارد در قالب یک پروپوزال ثبت می‌شوند و برای تایید برای شما ارسال می‌شود.

پشتیبانی سایت تیم آوش تک
پشتیبانی سایت شامل، آپدیت و به روز رسانی سایت، رسیدگی و شناسایی خطاها و ارورهای وبسایت و به طور کلی مسائل امنیتی و فنی وبسایت است. ما در پکیج خدماتی پشتیبانی وبسایت به مشتریان خویش آموزش‌های لازم برای بارگذاری محتوا در وبسایت و شیوه پیشه با پنل را آموزش خواهیم داد. هم‌چنین خدمات پشتیبانی به مدت 2 ماه در آوش تک مجانی است.

پشتیبانی طراحی سایت در آزادگان کرج

ارائه گزارش از مراحل و روند طراحی سایت آوش تک
پروسه طراحی سایت بدست شرکت ما به این شکل است که تمامی مراحل کار به شکل ساده و قابل درک برای مشتری توضیح دیتا می‌شوند. یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت باید در روند پروژه‌اش شفافیت داشته باشد. در آوش تک گزارش از تمامی مراحل کار به صورت کتبی ثبت می‌شود و به آگاهی مشتری می‌رسد.

کلام آخر

ما در این نوشتار کوشش کردیم، با توجه به کسب و کارهای موجود در ناحیه عظیمیه کرج، همشهریان خویش را در وابستگی با سوژه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی کنیم. هدف ما از نگارش این مقاله این بوده است که با به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربه خود در گویه طراحی سایت، شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

ممنونیم از اینکه الی انتهای این مقاله همراه ما بودید. اگر تا به اکنون تجربه مشارکت با شرکت‌های طراحی سایت در کرج را داشته‌اید، دلشاد می‌شویم تجربیات خویش را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: